1/2/16

Baru tengok Dilwale

Assalamualaikum dan selamat sejahtera hohoho.

Aku bukanlah peminat Hindi movie. Tapi ramai orang sibuk cakap pasal movie ni sampai curious; best sangat ke? Aku pun temanlah BFF aku tengok. Thanks to her, Dilwale ni lah Hindi movie yang pertama yang pernah aku tengok full seumur hidup hua hua hua. Selama ni kawan recommend cerita Hindustan dan aku tengok kat TV takde feel pun.


Bagi aku Dilwale ni tak cukup lah 2 jam lebih tu. Rasa macam plot dia rushing lol ke aku sorang je rasa camtu? Lagu dia yang Janam janam tu saaaaaaaangaaaaaaaaaaaat best hokay! Ada certain part tu rasa macam nasyid pun ada hahaha. Kajol pun sangat lawa T__T


Bagi aku movie ni lagi feel kalau tengok kat panggung wayang. Disebabkan aku tengok dekat cinema, aku rasa movie ni best :-)

20 comments:

  1. bestnya dah tengok....kita tah bila pulak dapat tengok...

    ReplyDelete
  2. Belum tengok...teringin nak tengok... kajol tu ^^

    ReplyDelete
  3. haah ramai gila kata seronok, saya pun jenis yg tak layan sgt citer hindustan ni hahaha. tengok org tweet gamba kajol kt twitter tu mmng cantik gila dia even dh masuk 40 an pun.
    #sekarang tgh dengar lagu janam janam tu, not bad jugaklah, haha. mmng ade yg mcm nasyid sikitla xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kisah la orang kata dia cantik sbb make up ke apa ke kan xD

      kena dgr lagu tu masa layan movie baru feel huhuu

      Delete
  4. Belum tengok lagi tapi mungkin akan pergi tengok next week. Dah lama dah tak tengok cerita Hindustan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la ramai jugak yang lama tak tengok Hindustan. kali ni ramai pergi tengok sebab hero dengan heroin dia kot

      Delete
  5. ramai jugak kawan-kawan g tengok movie ni tapi tak tertarik lagi nak g tengok, last movie tengok pun Star Wars :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya lagilah, tak pernah pun tengok star wars. jarang pi cinema.

      Delete
  6. first time? siyes?? so maknanya awk kene tengok movie hindustan yg lain, x menyesal punyaaaa ;)

    ReplyDelete
  7. tak berkesempatan nak tengok. ramai cakap Dilwale ni best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak je movie yang lagi best daripada dilwale (personal opinion) tapi yea cukup menghiburkan :-D

      Delete
  8. Belum tengok lagi ni...

    Follow sini...#648

    ReplyDelete
  9. Dilwale pun adalah 1st movie yg kita tgok dekat wayang....hehee negeri2 selain KL ni kan susah sikit citer hindustan nk masuk...heheh. memang 2 jam setengah tu xcukup.. mcm rush aje jln citer dia...(:

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.... rasa macam zupppp zupppp pastu tetiba dah habis xD

      Delete