2/25/17

Surga Yang Tak Dirindukan

Assalamualaikum. Hai semua.

Aku bercadang nak stay up kengkonon nak siapkan lab report dan kerja-kerja lain. Tapi akhirnya stay up menjadi sesi movie night /sighs/ eh tapi aku optimis jadinya aku berjaya la jugak sentuh kerja yang tertangguh tu lol.

Bila kawan update pasal nak tengok Surga Yang Tak Dirindukan 2 dekat cinema, aku macam, WAIT. KENAPA AKU TAK PERNAH TAHU KEWUJUDAN MOVIE NI? I HAVEN'T WATCHED THE FIRST ONE.

Dan lagi satu. NO ONE EVER TOLD ME HERO MOVIE NI JUGA MERUPAKAN HERO AYAT-AYAT CINTA?! WHY?! (sindrom suka hero pakcik/ahjusshi 30-an kahkah)

Dah lama tangguh nak tengok sebab busy sesangat tapi sebab sekarang study week so faham-faham jelah.


Wuuuuu best!!!! SEKARANG RASA MACAM NAK PERGI CINEMA TENGOK THE SECOND MOVIE PULAK TAPI TIADA MASA (sedih dah tahu spoiler).

Fedi Nuril sesuai bawa watak lelaki berpoligami. Lakonan mantop.
Banjir bilik dek air mata.
Kbai.

14 comments:

  1. ini antara favourite movie indonesia. Yang kedua tak sempat lagi nak tengok. tapi dah tahu endingnya. T_________T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh tahu ending jugak ㅠㅠ tapi nk tgk jugakkk

      Delete
  2. Serious ah? Asyik bertangguh je nak download tengok yang first dulu. Tapi ni boleh la bergigihan tengok yang first sebelum p tengok wayang yang tengah tayang sekarang ni. Yezzaaa... Tq tq! 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sempat iolls nak tengok kat wayang jugak kuikui (last2 tengok online jugak puii)

      Delete
  3. baru tengok yang pertama tadi. best! sedih T____T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedih tapi best ㅠㅠ terharu pun ada. Kalau tgk yg 2nd kena bawa baldi agaknya.

      Delete
  4. syndrome filem ni haha. i pun terikut tengok. gila sedih and pelakon hensem dan cantik.

    XX Atheera | http://atheeradayana.com/ XX

    ReplyDelete
  5. saya pun taktau cerita ni wujud. alih alih adah ada yang 2nd punya. smlm astro ada tayangan movie ni yang 1st. cecepat saya record. nak tgk yg 2nd lain kali la dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa lps tgk yg first terus cari yg 2nd sbb ada sambungan xD

      Delete
  6. Hari tu ada live dekat fb tapi yang no 1 punya. no 2 kena g wayang la agaknya, ramai cakap best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau macam saya ni tak ada masa gi cinema kena tunggu keluar online la kot ㅠㅠ

      Delete
  7. ya dekat ayat2 cinta pun ada dua org isteri gak. huhue. rasa nak tgk bila ramai yg cakap best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengoklah :D make sure prepare baldi terus instead of tissue

      Delete